sobota 14. března 2015

STARTED FROM THE BOTTOM

Ahoj všichni!:)

Nedávno jsem měla maturitní ples a musela jsem si koupit obal na mého miláčka, aby se mi náhodou neponičil. Takto se mi ale otevřely další možnosti a mohu s ním jít do lesa i k vodě bez strachu, že ho zničím nebo utopím. Takže jsem hned neváhala a využila této možnosti. Netradičně jsem šla opět bez nápadu, ale myslím si, že se fotky moc povedly. Jsem z nich stejně nadšená jako kamarádka, kterou můžete vidět na všech fotkách:). Na to, co jsme musely udělat pro dosažení této skvělé destinace, se ani neptejte. Přeskakovaly jsme potok, přecházely bahnitou cestu, do které jsme se pěkně zabořovaly,... No ale byla to zábava!<3

2 komentáře:

  1. Ta předposlední fotka je dokonalá a tu bych dala na plakáty po celé zemi! Nebo zeměkouli! Vypadá doopravdy profesionálně!
    A ostatní jsou taky pěkné!
    www.catherineribbon.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat