středa 30. prosince 2015

Co jsem dostala k Vánocům 2015

Už dlouho jsem si říkala, že nějaký svetr s Vánočním motivem by nebyl vůbec na škodu. Vydala jsem se tedy na stránky F&F, jelikož vím, že tam mají dobrý výběr. No když jsem našla tento se soby, kterým dokonce i blikají čumáčky, tak jsem se do něj ihned zamilovala! A jelikož Ježíšek čte můj blog, tak věděl přesně, který pořídit.

Jak už jsem psala, tak plánování věcí mi poslední dobou vůbec nejde. Dříve jsem mívala diáře, ale nějak jsem si je zapomínala vést, ale tentokrát jsem se rozhodla, že si vše budu pečlivě zapisovat. Snad už tedy na nic nezapomenu a budu všude načas!

Pečení patří mezi mé koníčky a dovolím si o sobě říci, že v tom jsem i celkem dobrá, což se o vaření bohužel říct nedá. Do vaření se hold moc neženu. Z tohoto důvodu jsem asi dostala tuto kuchařku s krásným věnováním, takže je na čase se naučit pořádně vařit!

Jelikož strašně moc ráda fotím, tak mám opravdu objemné složky s fotkami z různých zařízení. Místo v počítači zatím sice nepostrádám, ale všechny fotky a důležité dokumenty jsem si pro jistotu chtěla zálohovat na nějaký externí disk. Tento vypadá vážně bytelně!

Kulmu jsem si také přála, ale vůbec jsem netušila, že ji opravdu dostanu. Mám z ní velkou radost a její tloušťka mi naprosto vyhovuje. Dělá krásné a přirozené vlnky, ale ještě se s ní musím pořádně skamarádit. Snad se mi s ní zítra na mé hlavě podaří něco pěkného vytvořit.

Jak už jsem někde psala, tak vlastním opravdu spoustu různých šperků, ale nosím pouze náušnice. Trend nošení jmen na krku mě ale zlákal natolik, že jsem si jeden řetízek se svým jménem také přála. Měla jsem ho vlastně na mém wishlistu hned v prvních příčkách. Ježíšek mi vybral stříbrný s velmi zajímavým provedením písmene G. Oba dva řetízky určitě nebudou ležet ladem. No a řekněte, nejsou ty krabičky dokonalé?

Opěvovaná Řasenka od Maybelline NY si mě také získala! Dělá opravdu nádherné řasy a jsem moc ráda, že mi Ježíšek nadělil přesně tu, kterou jsem si přála. Stejně tak je to s rtěnkou od Rimmelu v krásném matném odstínu, která je opravdu úžasná! A tužku na rty z řady colordrama jsem chtěla strašně moc vyzkoušet. Měla být matná, ale jediný tento odstín má docela viditelné třpytky. S leskem ze stejné řady ale vypadá bombasticky.

No a tento krasavec na konec je vlastně pozdní Vánoční dárek ode mě pro mě. Opravdu velmi dlouho jsem se rozhodovala, do čeho investuji mojí výplatu. Jelikož už ale vlastním tablet právě od této značky a jsem s ním velmi spokojená, tak jsem se rozhodla zainvestovat do iPhonu 5S, 32GB ve stříbrném kabátku

A co pěkného jste našli pod stromečkem vy?

7 komentářů:

  1. Opravdu krásné dárky :) disk by se mi taky hodil když o tom tak přemýšlím :) ^^ jinak upřímná závist k novému úža mobilu ^-^ je pěkné, že sis na něho sama vydělala ^^ Cappuccino Lover

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné dárky :) Ten vánoční svetr je skvělý, taky bych si měla nějaký pořídit:D :)
    Simeona Blogg

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné dárečky jsi dostala :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné dárky, za mě vede iPhone, diář a přívěšek se jménem :)
    TP-Bloggers

    OdpovědětVymazat
  5. Super dárečky si dostala, ty šperky jsou krásné :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat