středa 13. ledna 2016

INSTADIARY #2

Na instagramu strašně moc ráda sleduji fotky ostatních, ale nějaké své tam přidávám opravdu jen zřídka. Po dlouhé době se mi ale zase nějaké nashromáždily, a tak jsem se vám je rozhodla ukázat pomocí tohoto článku. Pokud vás moje fotky zaujmou, tak budu moc ráda za follow. Na instagramu mě najdete jako @gabrielahoranska.
První selfie z nového mobilu^^ / Miluji snídaně do postele!♥ / Linecké cukroví, na které zde můžete najít recept:)
Naprosto výstižný nápis na tričku:) / Ostravský meet-up s holkama z acupofstyle♥ / Tento oversized svetr mám strašně moc ráda!
Po dlouhé době jsem se mohla vidět s mojí skvělou kamarádkou! / Obloha zachycená při večerní procházce:) / Můj nejoblíbenější fast food♥
Taková deep podzimní fotka nesmí chybět!:D / Halloweenské nehty, na které jste zde mohli vidět tutoriál:) / Pumpkin Spice Latte ze Starbucks♥

Jaké jsou vaše nejoblíbenější sociální sítě?

11 komentářů:

  1. Pěkné fotky a moje nejoblíbenější sociální sít je právě instagram. Jsem na něm doslova závislá :-))
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Pekné fotky ! :) Ja najviac preferujem asi Twitter. :)
    Fashion Lovers

    OdpovědětVymazat
  3. Nejoblíbenější je samozřejmě instagram:D

    All About Everything

    OdpovědětVymazat
  4. naozaj krasne fotky :)
    zo socialnych sieti si asi najviac idem na instagrame, aj ked obcas mam take fotkove suchoty, kedy absolutne neviem, co by som pridala. a inokedy sa tych fotiek zase nakopi hrozne vela.

    OdpovědětVymazat
  5. pekné fotky, mekáč by som si dala :)

    OdpovědětVymazat
  6. Instagram mám také ráda, ale moc fotek tam nemám :D
    Ty tvoje jsou ale super! :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat